Pages

Sunday, February 4, 2024

Actually Tired

Feeling a little better than yesterday. Last three days were the worst. Woke up tired even after long deep sleep. Memang btol btol rasa tak terurus. Sehari aku mandi sekali jer. Which is sangat tak patut time pantang ni. Dah lama tak mandi air daun panas tu. Haihh. 

Now Ali n Aesha tido. Atiff daddy bawak g meeting. Bole la aku tenang sikit. Aku ni emosi tak berapa nak stable. Aku cepat penat cepat serabut cepat stress. Semua benda lah aku nak menangis. Dah sama banyak ngan Ali menangis. 


KE banyak membantu tapi aku ni manjang rasa serabut. Memang tak tenang. Banyak rasa nak duduk sorang. Entah rasa malas nak bergaul. Nak kata down tu macam tak, tapi lebih pd rasa malas and tanak. Even keje pon rasa tanak. Haihh xtau laa nak apa 😩





No comments:

Post a Comment