Pages

Friday, February 16, 2024

Macam biasa, Penat

Tak boleh tdo pulak, may be sebab aku extra penat. So kita pam susu lah. Tengok apa hasil nya. Susu drop teruk lepas aku down and stress aritu. Macam tak recover terus. May be la kot sebab aku dah malas nak cakap aku penat. May be nampak cam biasa biasa je kot penat ni. Tak per lah. Buat jer la selagi mampu. Selagi boleh berdiri boleh bernafas buat jer la semua keje. Nanti dah xde then masa tu kau rehat lah puas puas.

Aku makin rasa this journey is getting lonely. It's okay mungkin begitu lah hidup. Lagi pon aku dah nak masuk 40 this year. Kene laa belajar hidup banyak sendiri. Kita pon tak tau umur ni tuhan bagi pinjam sampai bila kan. Terus kan buat apa yang aku mampu 😊 nanti dah start masuk keje pulak. Tu pon masalah jugak. Pegi laa memana pon tetap jugak ada masalah so kita ikut jer la ketentuan nanti.

Aku dah rasa give up dengan banyak benda. Sekarang ni aku doa je la anak anak aku in a good hand. Dorang bahagia and happy. Aku ada ke tak de ke dorang bole idop bebaik. Tu je la pon yang aku risau kan. Huhu. In shaa Allah semua akan baik baik belaka 😇

Sesungguhnya saya sangat lah penat. Penat banyak benda. 

xoxo



No comments:

Post a Comment