Pages

Saturday, April 27, 2024

sekadar apa adanya

Selamat hari raya ! Haha punya laa lama hilang. Sampai raya pon dah nak habis baru muncul balik kat sini. Well so many things happened. And kami dah dapat maid. Thanks to kakak aku laa sebab bayar kan. Dia tau adik die tengah haywire sekarang ni.

Aku dah start keje jugak. Masuk baru seminggu tapi penat ya salam. Hahaha. tapi tak per lah mak aku selalu pesan keje pon ibadah jugak. So sis redha. Kene laa keje untuk diri sendiri dan keluarga. Sekarang semua benda pon mahal semua benda pon kene fikir banyak kali.

Sekarang fokus kitorg lebih pada anak anak. Especially dorang punya education. Nak kene menyimpan jugak for their future mana laa tau nak belanja study tetiba jadi mahal gila ke. We never know. Kalo fikir fikir memang bole give up tau. Tapi aku rasa dah nama nya pon hidup memang kene struggle laa. Tak per tuhan ada. Dont worry !

sekarang ni macam musim panas. aku extra penat tau. budak budak ni pon laju aje mintak nak mandi. hehe kesian. aircond pon kadang antara rasa dengan tidak aje. bil letrik tayah cite lah memang level T20 teratas sekali. Tuhan je laa mampu bantu 😅

okay laa sekarang otak tak berapa nak berfungsi laa. seloowww jer. nanti laa aku amek mood balik menaip kat sini. banyak masa habis dekat ipad saja 

xoxo


No comments:

Post a Comment