Pages

Monday, April 1, 2024

Penat lah !

Helo

Rasa cam dah lama plak aku tak update pape kat sini. Bukan lupaa tapi banyak benda lain aku kene buat. Plus i have finished 2 books in a month. What an achievement ! 

Hari ni aku rasa nak kemas sikit bilik tamu bawah ni. Since bibik tak de bilik die tu aku jadi kan laa store for now. Hari ni aku rasa penat actually. Entah laa macam tak de mood pon yer. Malas dan sangat laa tak semangat. Semua pn aku rasa malas nk urus kan. Otak pon penat. Badan pon letihhh sangat. Tak tau apa yang penat sangat. Nak kata macam macam aktiviti buat pon tak. 

Mungkin aku kene bersedia mental nak masuk keje lepas raya ni kot. Agak nya sebab tu laa aku jadi bad mood. KE pon blom fully stable lagi. Semua benda bercampur jadi macam macam ada dalam kepala. Hehe tak per lelama okay laa ni. Kehidupan kene terus kan kene cekal and kuat for the kids.

Okay laa. Arini kita try masak portugese grill. Tengok laa apa hasil kejadian.

xoxo

No comments:

Post a Comment